Summit Travel zet zich tot het uiterste in om van je vakantie een succes te maken. Helaas komt het in sommige gevallen voor dat er ondanks onze inzet problemen zijn.
Tijdens de reis oplossen
Heb je klachten over de reis of ben je ontevreden over de accommodatie? Dan dien je dit direct te melden bij de receptie van de accommodatie. Is er niemand aanwezig of wordt de klacht niet naar behoren opgelost, dan dien je direct vanaf je vakantiebestemming telefonisch of per mail contact op te nemen met ons hoofdkantoor in Nederland. Dit is absoluut noodzakelijk, omdat Summit Travel op het moment dat je de klacht kenbaar maakt, meestal direct iets voor je kan doen.
Achteraf kunnen we niets meer voor je doen
Achteraf, na thuiskomst, kunnen wij de problemen niet meer oplossen. Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld aan Summit Travel, worden in Nederland niet in behandeling genomen. Voor verdere informatie hierover verwijzen wij je naar de Algemene ANVR Voorwaarden.
Bel ons op 010 279 96 32
Summit Travel B.V.
Oostplein 420
3061 CH Rotterdam